سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 30 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۷۲۵
تاریخ انتشار : ۲۲ : ۱۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

محمد حسن گودرزی: بازسازی فیلم های سینمایی چیز عجیبی نیست و امروزه شاهد بازسازی آثار زیادی هستیم که گاهی آثار موفقی می شوند. اما بازسازی یک فیلم که هنرپیشه ای سفید پوست در آن نقش داشته با بازیگران سیاه چیزی نیست که چندان در صنعت سینمای امروز قابل درک و عادی باشد. با این همه آنتون فوکوآ این ریسک بزرگ را انجام خواهد داد.

از طرفی دیگر بازسازی فیلم های سینمایی معمولا آثاری را در برمی گیرند که به طور کلی مرتبط به نسل دیگری از سینما باشند. اما بازسازی فیلمی که کمتر از 20 سال از قسمت اول آن گذشته و جالتر از همه اینکه چندان با استقبال منتقدان مواجه نشده،کاری است که به مانند بازسازی با هنرپیشه رنگین پوست پر ریسک به حساب می آید.

اما شاید بزرگترین سورپرایز برای تماشاگران فیلم، حضور اثری از هنرمندی در فیلم باشد که دیگر زنده نیست و چه چیزی جالتر از همه اینکه ترانه ای که بعد از حدود 30 سال برای اولین بار در یک فیلم سینمایی شنیده شود. این کاری است که اسپایک لی امسال انجام خواهد داد. با دیباچه همراه باشید.

بازسازی صورت زخمی با بازیگر سیاه پوست

کارگردان صورت زخمی خواستار بازی دنزل واشنگتن در این فیلم است.

به گزارش Flickeringmyth، آنتوآن فوکوا (Antoine Fuqua) که قصد دارد نسخه بازسازی شده فیلم تحسین شده صورت زخمی (1983) را کارگردانی کند گفته است از دنزل واشنگتن خواسته در این فیلم همکاری کند. کمپانی یونیورسال، بازسازی این اثر سینمایی که در میان علاقه مندان سینما بسیار محبوب است سال گذشته از دستور کار خارج کرد. با این حال بعد از اینکه در فوریه گذشته، فوکوا دوباره برای بازسازی آن اظهار علاقه کرد کمپانی بار دیگر ساخت نسخه جدید صورت زخمی را در برنامه های خود قرار داد.

پیشتر صحبت از حضور دیگو لونا (Diego Luna) بازیگر فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) برای بازی در نقش تونی مونتانا بود. با این حال فوکوآ علیرغم این صحبت ها حضور وی را تائید نکرده و خواستار بازی واشنگتن در این فیلم شده است.

فوکوآ در مصاحبه ای که با هالیوود ریپورتر داشت در مورد بازسازی صورت زخمی گفت: این رویای من بوده که واشنگتن را در این نقش ببینم و می تواند از عهده ان کاری که پاچینو انجام داد بر بیاید.

در نسخه سال 1983، آل پاچینو در نقش تونی مونتانا مهاجر کوبایی که تبدیل به غول مواد مخدر میامی می شود، بازی کرد. در نسخه اصلی این فیلم که در سال 1932 با نام صورت زخمی : شرم یک ملت، پل مونی در این نقش هنرنمایی کرد.

فوکوا و واشنگتن هم پیش از این با یکدیگر همکاری داشته اند که روز تمرین (Training Day) محصول 2001 یکی از این همکاری ها است که یک اسکار بهترین بازیگر مرد را برای واشنگتن به ارمغان آورد. اکولایزر (The Equalizer) محصول 2014 و دنباله این فیلم در 2018 دیگر پروزه هایی است که این دو با هم همکاری داشته اند.

تونل سینما|از حضور دنزل واشنگتن در صورت زخمی تا انتشار اثر منتشرنشده خواننده فقید در فیلم جدید«اسپایک لی»

بازیگر گرگ و میش در نقش فرشته چارلی

بازیگر سری فیلم های گرگ و میش ممکن است در بازسازی سریال معروف دهه هفتاد ایفای نقش کند.

به گزارش TVovermind، کریستین استیوارت که برای بازی در سری فیلم های گرگ و میش به شهرت رسید حالا یکی از نامزدهای بازی در بازسازی سریال فرشتگان چارلی است که در اواسط دهه هفتاد میلادی از تلوزیون پخش می شد.

تاکنون خبری در مورد حتمی شدن حضور استیوارت در بازسازی این سریال نشده است. با این حال بسیاری از منتقدان این بازسازی را با توجه به اینکه فیلم های قبلی اقتباس شده از این سریال با استقبال چندانی رو به رو نشد و تغییر سلیقه تماشاگران از آن زمان، از همکنون این بازسازی را بیهوده می دانند. این سریال درسال 2000 بازسازی سینمایی با شرکت کامرون دیاز، درو باریمور و لوسی لیو داشت. قسمت اول این فیلم با بودجه 94 میلیونی خود موفق به فروش 264 میلیون دلاری در جهان شد. این فیلم یک دنباله هم در سال 2003 داشت که علیرغم فروش 230 میلیونی خود با توجه به هزینه 120 میلیونی آن اثری شکست خورده به شمار می رود.

تونل سینما|از حضور دنزل واشنگتن در صورت زخمی تا انتشار اثر منتشرنشده خواننده فقید در فیلم جدید«اسپایک لی»

انتشار اثر منتشر نشده خواننده فقید در فیلم جدید اسپایک لی

اثر جدید اسپایک لی به نام بلککلنزمن (BlacKkKlansman) برای تماشاگران سورپرایز ویزه ای خواهد داشت.

به گزارش Indiewire، در این اثر جدید اسپایک لی که در جشنواره کن امسال مورد توجه قرار گرفت و نقد های خوبی هم دریافت کرد، قرار است یکی از آهنگ های منتشر نشده از پرینس خواننده فقید آمریکایی وجود داشته باشد.

این ترانه که (Mary Don’t You Weep) نام دارد، قرار است در تیتراژ پایانی این فیلم پخش شود.

لی در مصاحبه ای که با نشریه رولینگ استونز داشت گفت: می دانستم که باید یک ترانه برای تیتراژ پایانی فیلم داشته باشم. من با تروی کارتر (Troy Carter) یکی از مشاورین ارشد پرینس رفاقت نزدیکی داشتم. یک نمایش اختصاصی برای کارتر ترتیب دادم و بعد از آن وی گفت که ترانه مورد نظر را پیدا کرده است. این آهنگ در اواسط دهه 80 روی کاست ضبط شده بود.

فیلم بلکککلنزمن روایتگر داستان واقعی یک افسر پلیس آمریکایی -افریقایی در دهه ۱۹۷۰ میلادی به نام ران استالورث است که توانست به گروه نژادپرست "کو کلاکس کلان” نفوذ کند. فیلم قرار است روز جمعه بر پرده سینماهای آمریکا بیاید.

تونل سینما|از حضور دنزل واشنگتن در صورت زخمی تا انتشار اثر منتشرنشده خواننده فقید در فیلم جدید«اسپایک لی»
منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار